ІНТЕРАКТИВНІСТЬ ЯК НАПРЯМОК ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЦІЛЕЙ У НЕМОВНОМУ ВНЗ
Вантажиться...
Дата
2017
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Стаття присвячена обговоренню підходу, що базується на інтерактивності навчальної діяльності студентів, які вивчають англійську мову для професійного спілкування. Дається трактування поняття інтерактивності у мовній підготовці і аналізуються два аспекти цього напрямку оптимізації навчального процесу з оволодіння англійською мовою студентами немовних вишів: аспект взаємодії (інтеракції) тих, хто навчаються,один з одним уході змодельованій на заняттях з англійської мови англомовній професійній комунікації і аспект індивідуальної англомовної взаємодії (інтеракції) з позааудиторними професійними англомовними джерелами інформації. Розглядаються види навчальної діяльності, через які реалізується інтерактивний підхід: рольові/ділові ігри, презентації та воркшопи, мозкові штурми, аналіз кейсів та дискусії, проектна робота, Інтернет-пошук професійної інформації та інші.
Опис
Ключові слова
інтерактивний підхід, оптимізація навчального процесу, аспекти інтерактивного підходу, інтерактивні види навчальної діяльності