Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1675
Назва: Удосконалення стратегічного управління відповідно до позиції підприємства на ринку
Інші назви: IMPROVING STRATEGIC MANAGEMENT UNDER THE MARKET POSITION OF THE ENTERPRISE
Автори: Павлова, Валентина Андріївна
Холод, Сергій Борисович
Кузьменко, Оксана Василівна
Ключові слова: стратегічне управління
конкурентна позиція
ресурсний потенціал
підприємство
ключові сильні сторони
Дата публікації: 3-жов-2013
Видавництво: Європейський вектор економічного розвитку
Серія/номер: 2(15);
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методичні підходи до визначення конкурентної позиції підприємства за SPASE-методикою і методом SWOT-аналізу з використанням результатів оцінки його ресурсного потенціалу, що дає можливість обґрунтувати переваги за рахунок ключових сильних сторін і удосконалити стратегічне управління ресурсним потенціалом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1675
ISSN: 2074-5362
Розташовується у зібраннях:Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ever_2013_2_23.pdf403.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.