Впровадження інноваційних технологій на підприємствах харчування

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020-01-24

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглянуто сутність конкуренції та конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства. Вивчено фактори, що визначають конкурентоспроможність закладу ресторанного господарства. Ознайомлено з інструментарієм оцінки якості обслуговування споживачів підприємств харчування. Також представлена організаційно-економічна характеристика ресторану «River». Проведено дослідження рівня лояльності споживачів за допомогою Індексу NPS. Проаналізовано рівень клієнтського сервісу в ресторані «River». Представлено інноваційні методи вдосконалення кадрової політики як передумова зміцнення конкурентної позиції ресторану «River». Проведено розробку комплексу інноваційних заходів щодо забезпечення конкурентних переваг ресторану «River». Побудована система клієнтоорієнтованого сервісу в контексті підвищення конкурентоспроможності ресторану «River».

Опис

Ключові слова

конкуренція, оцінка, кадрова політика, лояльніст, обслуговування

Бібліографічний опис

Зібрання