Впровадження інноваційних технологій на підприємствах харчування
Вантажиться...
Дата
2020-01-24
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглянуто сутність конкуренції та конкурентоспроможності закладу ресторанного господарства. Вивчено фактори, що визначають конкурентоспроможність закладу ресторанного господарства. Ознайомлено з інструментарієм оцінки якості обслуговування споживачів підприємств харчування.
Також представлена організаційно-економічна характеристика ресторану «River». Проведено дослідження рівня лояльності споживачів за допомогою Індексу NPS. Проаналізовано рівень клієнтського сервісу в ресторані «River».
Представлено інноваційні методи вдосконалення кадрової політики як передумова зміцнення конкурентної позиції ресторану «River». Проведено розробку комплексу інноваційних заходів щодо забезпечення конкурентних переваг ресторану «River». Побудована система клієнтоорієнтованого сервісу в контексті підвищення конкурентоспроможності ресторану «River».
Опис
Ключові слова
конкуренція, оцінка, кадрова політика, лояльніст, обслуговування