Диверсифікація діяльності підприємства на ринку послуг автосервісу
Вантажиться...
Дата
2020-01-24
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглянуто стан та тенденції розвитку ринку автосервісу та вивчено класифікацію послуг автосервісу.
Представлена техніко-економічна характеристика підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено аналіз зовнішнього і внутрішнього середовища малого підприємства автосервісу СТО «ЛЮКС». Проведено SWOT-аналіз діяльності малого підприємства СТО «ЛЮКС».
Наведено бізнес-план впровадження стратегії диверсифікації СТО «ЛЮКС» та проаналізовано варіанти стратегій та їх прибутковість.
Опис
Ключові слова
SWOT-аналіз, автосервіс, аналіз, класифікація, диверсифікація