Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/290
Назва: Методична дилема: які засоби наочності використовувати, традиційні чи електронні?
Автори: М'ясоїд, Галина Іванівна
Юсипіва, Тетяна Іванівна
Ключові слова: засоби наочності, візуалізація, відеокліп, доступність, практичність, програмний продукт
visual aids, visualization, video clip, usability, operability, software product
Дата публікації: 2015
Видавництво: Комп'ютер у школі та сім'ї: Науково-методичний журнал.
Бібліографічний опис: М’ясоїд Г. І. Методична дилема: які засоби наочності використовувати, традиційні чи електронні? / Г. І. М’ясоїд, Т. І. Юсипіва // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 7. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_7_8.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано методику використання сучасних засобів наочності на прикладі педагогічного програмного засобу Бібліотека електронних наочностей «Біологія, 6–11 кл. для загальноосвітніх навчальних закладів» у навчанні біології у 8 му класі за напрямами: візуалізація навчальної інформації (демонстрація біологічних об’єктів, процесів та явищ; демонстрація зображень різного типу, відео- та аудіофрагментів), проведення лабораторних робіт; науково-дослідницька робота. Здійснено експериментальну перевірку розробленої методики. Статистично доведено її педагогічну ефективність: виявлено підвищення коефіцієнта якості знань, рівня навчальних досягнень і позитивне значення приросту знань учнів. Methodology of contemporary audio-visual aids application is demonstrated on the example of «Biblioteka electrinnykh naochnostey ‘Biologia, 6–11 cl. dlya zagal’noosvitnikh navchal’nykh zakladiv» (Ukr.) software product. It was substantiated as appropriate in teaching biology to 8 grade students in directions: educational information visualization (demonstration of biology objects, processes and phenomena; figures of different types, video, audio), laboratory works completion; scientific and research work. The elaborated methodology was checked experimentally. Its effectiveness has been statistically proved: knowledge quality coefficient, educational achievements levels and positive index of students’ knowledge increment have been revealed.
Опис: наукова стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/290
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародного туризму та мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
М’ясоїд_Юсипіва_komp_2015_7_8 (4).pdf2.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.