Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3234
Назва: Готовність соціального працівника до фандрайзингової діяльності: поняття та сутність
Автори: Лебідь, Ольга Валеріївна
Ключові слова: готовність
фандрайзинг
соціальний працівник,
соціальна робота
фандрайзингова діяльність
готовність соціального працівника до фандрайзингової діяльності
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Серія/номер: ;Вип. 27. Том 6.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано праці українських і зарубіжних науковців задля уточнення змісту і сутності поняття «готовність соціального працівника до фандрайзингової діяльності». Результати ґрунтовного аналізу наукової літератури дають змогу стверджувати, що проблеми розкриття сутності готовності до фандрайзингової діяльності, а також механізмів її формування у соціальних працівників переважно залишаються поза увагою дослідників і є актуальними. У численних наукових працях «готовність» здебільшого розглядають як якісний показник саморегуляції особистості на різних рівнях процесів, що протікають (фізіологічному, психологічному, соціальному та ін.). Наголошено на тому, що існує тісний взаємозв’язок готовності з категорією «діяльність», тому готовність у статті розглядається виключно у комплексі з категорією «фандрайзингова діяльність». Фандрайзингову діяльність у соціальній роботі, у свою чергу, здійснюють переважно неприбуткові організації для вирішення проблем у соціальній сфері та надання допомоги соціально незахищеним групам населення. Автор визначає зміст і сутність поняття «готовність соціального працівника до фандрайзингової діяльності», яке схарактеризовано як особистісне інтегративне утворення, що становить єдність ціннісно-мотиваційного ставлення до здійснення системи соціальних заходів щодо сприяння, підтримки та реалізації соціальних послуг; прагнення до розширення й поглиблення професійних знань і вмінь із теорії фандрайзингу; володіння інструментами, методами й технологіями пошуку додаткових джерел фінансування; спрямованість на вдосконалення індивідуальних якостей, які забезпечують формування, підтримку і розвиток зв’язків із потенційними фінансовими донорами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3234
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки та психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
204650-459555-2-PB.pdf311.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.