Світоглядні та психологічні передумови формування професійної ідентичності педагога ВНЗ

Ескіз недоступний

Дата

2016-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля.

Анотація

В статье анализируются мировоззренческие психологические предпосылки формирования профессиональной идентичности педагога вуза. Сравниваются гуманистическая и традиционная педагогики. Рассмотрена и проанализирована модель образования К. Роджерса – модель концентрации на личности. Выделены характерные черты по А. Маслоу

Опис

Ключові слова

професійна ідентичність, ідентичність педагога, гуманістична етика, гуманістична педагогіка, гуманістична психологія, самоактуалізація, самореалізація.

Бібліографічний опис