СТРАТЕГІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ОФЛАЙН І ОНЛАЙН ТОРГІВЛІ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-12-09

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ВІСНИК Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Анотація

За результатами дослідження доведено необхідність введення до переліку функціональних стратегій мережевих підприємств стратегію інтеграції офлайн та онлайн торгівлі, що пов’язано з несподіваними змінами ринкової ситуації, які відбуваються у зв’язку з порушення звичного перебігу розвитку, зокрема, подій 2020–2021 рр. Представлено орієнтовну структуру стратегії інтеграції офлайн та онлайн торгівлі з виділенням елементів забезпечення рівноправності каналів та оптимізації їх співвідношення. Наведено роздуми щодо введення показників e-commerce в офіційну статистичну інформацію для визначення ієрархії каналів ритейлу та визнання їх рівноправності. Проаналізовано динаміку показників діяльності торгівлі у 2016–2020 рр. з виділенням тенденцій функціонування в умовах пертурбації економічних ситуацій. Проведено огляд підходів до оцінювання результатів e-commerce та сучасних трендів її розвитку. Окреслено підходи до визначення сукупності показників, що характеризують онлайн торгівлю, виділено гіпотезу щодо рівноправності каналів в ритейлі та сенсу пошуку оптимального співвідношення між ними.

Опис

Ключові слова

стратегія, офлайн та онлайн торгівля, конструкт, елементи, змістове наповнення, показники, канали в ритейлі.

Бібліографічний опис