Метод проєктів як ефективна технологія формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури

Ескіз недоступний

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Моделювання компетентнісної професійної освіти в контексті євроінтеграції: монографія [Електронне видання] / кол. авт. за заг. ред. проф. Н.П. Волкової.

Анотація

У статті констатовано, що одним із найбільш пріоритетних напрямків, що визначає підготовку майбутніх докторів філософії, є дослідницька діяльність. Розглянуто питання підвищення ефективності формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії за рахунок інтенсифікації їх науково-дослідницької діяльності в умовах аспірантури. Визначено метод проєктів як одну з сучасних ефективних інноваційних педагогічних технологій формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії. Розкрито мету та сутність проектного навчання. Подано етапи роботи над проєктом. Здійснивши аналіз наукової літератури, нами було обґрунтовано основні принципи проєктної діяльності. Сформульовано основні вимоги до дослідницького проєкту. Аргументовано, що метод проєктів є активним та потужним механізмом формування у майбутніх докторів філософії професійної та дослідницької компетентностей і особистісних якостей. The article states that one of the most priority areas that determines the preparation of future Ph.D. students is research. The issues of increase of efficiency of formation of research competence in future Ph.D. due to intensification of their research activity in conditions of graduate school are considered. The project method is defined as one of the modern effective innovative pedagogical technologies for the formation of research competence in future Ph.D. Objectives and essence of project training are disclosed. The project stages are defined. Having analyzed the scientific literature, we formulated the main principles of the project activity. The main requirements for the research project are formulated. It is argued that the project method is an active and powerful mechanism for the formation in future Ph.D. of professional and research competence and personal qualities.

Опис

Ключові слова

Ключові слова: дослідницька компетентність, майбутні доктори філософії, проєкт, метод проєкту., Keywords: research competence, future doctors of philosophy, project, project method.

Бібліографічний опис