Міжнародні освітні програми як фактор підвищення міжнародної конкурентоспроможності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У дослідженні було вивчено різні аспекти конкурентоспроможності, включаючи аналіз наукових підходів та класифікацію на різних рівнях. В процесі дослідження було надано огляд міжнародної освітньої програми Erasmus+, грантів Deutsche Forschungsgemeinschaft (Німецького дослідницького фонду), DAAD (Німецької служби академічних обмінів) та Swedish Institute (Шведського інституту), системи подвійних дипломів та освітніх програм для іноземних студентів в Україні з подальшим SWOT аналізом. Крім цього, в роботі було проведено факторний аналіз конкурентного середовища міжнародних освітніх програм та виділено фактори успішності та ймовірного ризику. На базі цього було розроблено міжнародний освітній проект «Ефективне ведення бізнесу в Україні» для іноземних слухачів, що висвітлює міжнародну освітню програму не тільки як економічно привабливий проект, а й як фактор підвищення іміджу університету та міжнародної конкурентоспроможності в цілому.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність, міжнародна конкурентоспроможність, фактори конкурентоспроможності, міжнародні освітні програми, міжнародний освітній проект

Бібліографічний опис