Дослідження поведінки споживачів кондитерських виробів як елемент розробки стратегії підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі розглянуто сутність досліджень ринку, їх необхідність та завдання, проаналізовано кон’юнктуру та динаміку ринку кондитерських виробів. Вивчено стратегії і технології дослідження ринку. Наведена загальна характеристика ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Охарактеризовано та проаналізовано структуру асортименту ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен». Проведена порівняльна характеристика якості шоколаду різних виробників. Проведено дослідження поведінки споживачів шоколаду та їх прихильності до бренду та продукції ТМ «Roshen». Наведена розробка напрямків стратегії удосконалення стратегії ПрАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен».

Опис

Ключові слова

поведінка споживачів, стратегії розвитку, просування, асортимент, якість

Бібліографічний опис