Удосконалення збутової діяльності торговельного підприємства ТОВ "Будмаркет"

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні аспекти управління збутової діяльністю торговельного підприємства. Проаналізовано сутність та маркетингові засади збутової діяльності, розглянуто принципи управління збутом. Досліджено економічну діяльність торговельного підприємства ТОВ Будмаркет". Проведено аналіз фінансово-господарської та збутової діяльності підприємства. Надано напрями подальшої оптимізації. Розглянуто заходи щодо підвищення ефективності збуту ТОВ "Будмаркет", та наведено оцінку їх ефективності. За допомогою сучасних методів комунікації розроблено стратегію підвищення ефективності збуту.

Опис

Ключові слова

збутова діяльність, торговельне підприємство, управління збутом, асортимент, комунікаційна стратегія

Бібліографічний опис