ВИДИ СКОРОЧЕНЬ В АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПЕРЕКЛАДУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-01-16

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Темою даної дипломної роботи є види скорочень в англомовних рекламних текстах та особливості їх перекладу українською мовою. Обрана тема є актуальною, оскільки скорочення є невід'ємною частиною у створені реклами, постійно вживаються у реклам. Метою даної дипломної роботи є аналіз видів скорочень в англомовних рекламних текстах і дослідження особливостей їх перекладу українською мовою. Досліджено теоретичну літературу, яку присвячено як загальним питанням теорії, так і особливостям перекладу скорочень у сучасних англомовних рекламних текстах, проаналізовано фактичний матеріал, зроблено висновки. Робота складається зі вступу, 3 розділів (теоретичного, практичного та аналітичного), висновків, списку використаних джерел та додатку.

Опис

Ключові слова

види скорочень, англомовні рекламні тексти, особливості перекладу скорочень українською

Бібліографічний опис