ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ ЛЕКСИКИ В РЕКЛАМНИХ ТЕКСТАХ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2021-01-16

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей перекладу термінологічної лексики в англомовних рекламних текстах. Питанням вивчення особливостей перекладу саме термінологічної лексики займалися багато видатних дослідників і процес дослідження триває й на сьогодні. Обрана тема є актуальною, адже термінологічна лексика мало досліджувалася в контексті перекладу рекламного дискурсу, та до цього часу існує безліч питань з приводу правильності перекладу та класифікації термінів. В даній роботі вивчаються теоретичні аспекти дослідження термінологічної лексики, особливості їх перекладу в рекламному дискурсі. В процесі роботи був проведений комплексний аналіз теоретичного матеріалу в рекламних текстах, і застосовуються конкретні способи перекладу термінів, як правильно їх використовувати та що повинен знати перекладач при перекладі англомовного рекламного тексту.

Опис

Ключові слова

термінологічна лексика, рекламний дискурс, способи перекладутермінів

Бібліографічний опис