МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024-01-17

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена методиці використання тестового контролю на уроках англійської мови в старших класах середніх загальноосвітніх шкіл. Актуальність роботи полягає у тому, що тести відіграють важливу роль у перевірці знань учнів і є однією з найбільш економних форм контролю і найбільш об'єктивним показником ступеня засвоєння всіма учнями мовного матеріалу. Саме тому все більше і більше навчальних закладів у всьому світі переходять на контроль знань за допомогою тестування. Так само важливим є і той факт, що Зовнішнє незалежне оцінювання проводиться у формі тестових завдань, до яких, безумовно, учнів необхідно готувати. Теоретична цінність даної роботи полягає у: ● дослідженні та порівнянні ролі тестових контрольних робіт на заняттях з англійської мови; ● аналізі та порівняння українських та іноземних підручників, які використовуються на заняттях з англійської мови; ● аналіз ЗНО, визначення його загальних рис. Практична цінність данної роботи полягає у розробціі серії тестів, які можуть бути використані викладачами з англійської мови загальноосвітніх шкіл для підготовки учнів до ЗНО, а також діагностичних контрольних робіт, які можуть бути використані вчителями, які працюють зі своїми учнями за підручником “Get 200!”. Розроблені діагностичні контрольні роботи можна використати на початку року, а також наприкінці першого семестру для розуміння, наскільки якісно учні засвоїли пройдений матеріал. Робота складається із вступу, трьох розділів (теоретичного, аналітичного і практичного), висновків, списку використаних джерел та додатку.

Опис

Ключові слова

тестовий контроль, підручники з іноземної мови, ЗНО

Бібліографічний опис