МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ
Вантажиться...
Дата
2024-01-17
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена методиці використання тестового
контролю на уроках англійської мови в старших класах середніх
загальноосвітніх шкіл.
Актуальність роботи полягає у тому, що тести відіграють важливу роль
у перевірці знань учнів і є однією з найбільш економних форм контролю і
найбільш об'єктивним показником ступеня засвоєння всіма учнями мовного
матеріалу. Саме тому все більше і більше навчальних закладів у всьому світі
переходять на контроль знань за допомогою тестування. Так само важливим є
і той факт, що Зовнішнє незалежне оцінювання проводиться у формі тестових
завдань, до яких, безумовно, учнів необхідно готувати.
Теоретична цінність даної роботи полягає у:
● дослідженні та порівнянні ролі тестових контрольних робіт на заняттях з
англійської мови;
● аналізі та порівняння українських та іноземних підручників, які
використовуються на заняттях з англійської мови;
● аналіз ЗНО, визначення його загальних рис.
Практична цінність данної роботи полягає у розробціі серії тестів, які
можуть бути використані викладачами з англійської мови загальноосвітніх
шкіл для підготовки учнів до ЗНО, а також діагностичних контрольних робіт,
які можуть бути використані вчителями, які працюють зі своїми учнями за
підручником “Get 200!”.
Розроблені діагностичні контрольні роботи можна використати на
початку року, а також наприкінці першого семестру для розуміння, наскільки
якісно учні засвоїли пройдений матеріал.
Робота складається із вступу, трьох розділів (теоретичного,
аналітичного і практичного), висновків, списку використаних джерел та
додатку.
Опис
Ключові слова
тестовий контроль, підручники з іноземної мови, ЗНО