ФОРМУВАННЯ ЗЕЛЕНОГО БРЕНДУ КОМПАНІЇ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Об’єктом дослідження – процеси зеленого брендингу компанії. Предмет дослідження – зелений бренд компанії, його структурні компоненти та підходи до формування. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо формування зеленого бренду компанії. Одержані висновки та їх новизна: на базі теоретичних досліджень був запропоновані та апробовані засади зеленого брендингу компанії. Практичне значення виконаного дослідження полягає в тому, що на базі теоретичних досліджень була запропонована та апробована структура зеленого бренду компанії з дотриманням вимог Європейського зеленого курсу. Розроблено підходи щодо позиціонування та просування зеленого бренду

Опис

Ключові слова

зелений маркетинг, зелений бренд, соціальна відповідальність бізнесу, цифровізація, Європейський зелений курс

Бібліографічний опис