ОРГАНІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У даній роботі проведено аналіз теоретичних аспектів організації та проведення маркетингових досліджень, зокрема їх значення, цілі, методи та інструменти. Наступним етапом є аналіз маркетингової діяльності салону краси "Oh My Girl", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку косметичних послуг, позиціонування та SWOT-аналіз. У третьому розділі представлено проект маркетингових досліджень для салону краси "Oh My Girl", результати дослідження та економічну ефективність запропонованих заходів щодо їх вдосконалення.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, салон краси "Oh My Girl", аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз, економічна ефективність