РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні аспекти рекламної кампанії в Інтернеті, проведено аналіз господарської діяльності ТОВ "SportLife", а також реалізована рекламна кампанія даного підприємства. Проведений огляд включав в себе характеристику діяльності компанії, аналіз ринку, сегментування та позиціонування послуг, SWOT-аналіз та оцінку існуючого стану рекламної
діяльності. На основі цього була розроблена стратегія рекламної кампанії, включаючи розробку креативного контенту, вибір форматів та таргетингових параметрів рекламних матеріалів. Після запуску кампанії був проведений моніторинг та аналіз результатів з подальшим коригуванням стратегії. Крім того, здійснена оцінка економічної ефективності впроваджених заходів з метою визначення їхнього впливу на ділові показники підприємства.
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, інтернет-реклама, сегментування ринку, позиціонування послуг, моніторинг реклами, економічна ефективність