ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА З ЗАСТОСУВАННЯМ ІНТЕРНЕТ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи вдосконалення комплексу маркетингових комунікацій підприємства з застосуванням інтернет, проаналізовано сучасні тренди та інструменти інтернет- маркетингу, проведено аналіз систем маркетингових комунікацій підприємства «MEDHOUSE SWISS» та основних тенденцій ринку медичної техніки, сегментування та позиціонування ринку, також проведено маркетингове дослідження уподобань споживачів стосовно каналів інтернет комунікацій підприємства «MEDHOUSE SWISS». З урахуванням дослідження запропановано та розроблено заходи з удосконалення інтернет-комунікацій підприємства, а саме: удосконалення соціальних мереж Instagram та Facebook, проведення offline/online вебінарів, впровадження програми лояльності, соціальний проект «Допомога воїнам», розробка мобільного додатку. Визначений маркетинговий бюджет запропонованих заходів.

Опис

Ключові слова

маркетингові комунікації підприємства, вдосконалення маркетингових комунікацій, аналіз, інструменти, інтернет-маркетинг, online, offline, удосконалення інтернет-комунікацій, маркетингове дослідження

Бібліографічний опис