МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У даній роботі досліджуються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, а також проводиться аналіз стану маркетингової діяльності та розробляються шляхи її вдосконалення на прикладі ТОВ "ФАБЕРГ". У першому розділі розглядається значення та роль маркетингу для підприємства, основні елементи маркетингової стратегії та використання маркетингових інструментів у формуванні бренду та просуванні продукції. У другому розділі наводиться характеристика господарської діяльності ТОВ "ФАБЕРГ", а також проводиться аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз та аналіз поточних маркетингових стратегій та заходів компанії. У третьому розділі розробляються шляхи вдосконалення маркетингової діяльності, зокрема розробка та впровадження нових маркетингових стратегій, впровадження системи моніторингу та оцінки результатів, а також оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, маркетингова стратегія, позиціонування, SWOT-аналіз, вдосконалення, конкурентоспроможність, моніторинг, ефективність

Бібліографічний опис