МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ОСНОВА РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційній роботі розглядаються теоретичні аспекти використання маркетингових досліджень для розробки маркетингової товарної політики на прикладі фітнес клубу "FIT4YOU". У першому розділі досліджується сутність маркетингової товарної політики та способи використання маркетингових досліджень для її удосконалення. Другий розділ присвячено аналізу господарської діяльності та особливостей товарної політики фітнес клубу "FIT4YOU", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку та конкурентів, сегментування ринку, позиціонування та SWOT-аналіз. У третьому розділі розглядається використання результатів маркетингових досліджень для вдосконалення товарної політики, включаючи маркетингові дослідження уподобань споживачів, розробку заходів з удосконалення товарної політики та оцінку економічного результату від їх запровадження.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, товарна політика, фітнес клуб, аналіз ринку, сегментування ринку, SWOT-аналіз, результати досліджень

Бібліографічний опис