РЕКЛАМА В СИСТЕМІ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА І ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації рекламної діяльності підприємства, здійснено аналіз рекламної кампанії в мережі Інтернет комунікаційного агентства ТОВ "КОМПАНІЯ БРЕНДМАКС", проведено SWOT-аналіз підприємства. Розроблено рекомендації щодо вдосконалення рекламної кампанії з метою підвищення її ефективності та збільшення конкурентоспроможності підприємства на ринку PR-послуг. З урахуванням специфіки діяльності ТОВ "КОМПАНІЯ БРЕНДМАКС" та сучасних тенденцій в рекламі, запропоновано впровадження оновленої системи маркетингових комунікацій, рекомендовано використання новітніх інструментів медіапланування та інтернет-реклами. Це сприятиме підвищенню впізнаваності бренду та залученню нових клієнтів.

Опис

Ключові слова

реклама, маркетингові комунікації, інтернет-реклама, медіапланування, SWOT-аналіз, комунікаційне агентство

Бібліографічний опис