ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні та практичні аспекти питання використання інтернет-маркетингу на підприємстві як сучасного засобу комунікацій, охарактеризовано діяльність навчального IT- центру «LevelUp», проведено огляд українського ринку IT-освіти, здійснено сегментування ринку та позиціювання навчального IT-центру «LevelUp» на ньому, виконано SWOT-аналіз, а також аналіз стану комунікаційної діяльності навчального IT-центру «LevelUp» з метою пошуку шляхів вдосконалення його комунікаційної діяльності. У роботі запропоновано оптимальні заходи вдосконалення комунікаційної діяльності IT-центру «LevelUp» за допомогою інструментів інтернет-маркетингу, надано відповідні рекомендації та оцінено їх прогнозовану ефективність. Впровадження запропонованого комплексу рекомендацій дозволить підприємству підвищити ефективність маркетингових комунікацій та досягти поставлених бізнес-цілей.
Опис
Ключові слова
маркетингові комунікації, Інтернет, інтернет-маркетинг, інструменти інтернет-маркетингу, комунікаційна діяльність, IT-освіта