Маркетингова діяльність підприємства та можливі шляхи її вдосконалення
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дана робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Проведено аналіз ринку цифрових медіа- технологій, уподобань споживачів цього ринку і відповідності до них актуальних пропозицій компанії Samsung Electronics. Детально проаналізоване маркетингове середовище українського представництва компанії, та розроблені заходи, які можна вжити для удосконалення маркетингової діяльності компанії Samsung Electronics на вітчизняному ринку. На основі проведеного аналізу рекомендовано вдосконалення маркетингового комплексу, що дозволить компанії збільшити свою конкурентоспроможність і залучити нових споживачів.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність, маркетингова діяльність, споживачі, унікальна торговельна пропозиція, Samsung, ринок цифрових медіа-технологій, мікросередовище, макросередовище, матриця БКГ, маркетингове дослідження, бренд- лідер.