Розробка маркетингових заходів з формування позитивного іміджу фірми

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи формування іміджу підприємства, як чинника підвищення лояльності споживачів та конкурентоспроможності компанії, здійснено аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «АТБ, розроблено рекомендації щодо використання маркетингових інструментів вдосконалення позитивного іміджу підприємства «АТБ». З урахуванням особливостей діяльності підприємства ТОВ «АТБ» та конкурентних умов були розроблені рекомендації щодо застосування моделей формування позитивного іміджу ТОВ «АТБ» в умовах сьогодення.

Опис

Ключові слова

імідж фірми, інтернет-маркетинг, маркетинговий аналіз, іміджд, маркетинг, SWOT-аналіз, сегментування ринку

Бібліографічний опис