Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізу
Вантажиться...
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В цій роботі вирішується задача розробки та впровадження маркетингової стратегії відповідно до результатів конкурентного аналізу ТОВ «Інтернет Маркетинг Технології» для посилення конкурентних переваг та збільшення прибутку компанії. Для цього розглянули теоретико-методичні основи формування маркетингової стратегії відповідно до результатів конкурентного аналізу. Виконали аналіз конкурентів ринку короткострокового навчання України, внутрішнього та зовнішнього середовища. На основі отриманих даних, розробили маркетингову стратегію та заходи для її впровадження. Створили рекомендації щодо впровадження стратегії та орієнтовні показники росту ефективності.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингова стратегія, конкуренція, аналіз, курси, послуги навчання.