Розробка маркетингової стратегії промислового підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі вирішується проблема розробки та впровадження маркетингової стратегії промислового підприємства ТОВ ВКФ “Електропромремонт” для зменшення залежності від стану економіки України, збільшення прибутку та стабілізації завантаження виробництва. Для цього розглянули теоретико-методичні основи формування маркетингової стратегії. Виконали аналіз ринку промислового ремонту електрообладнання України, внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства. На основі отриманих даних, розробили маркетингову стратегію та заходи для її впровадження. Довели доцільність та ефективність маркетингової стратегії.

Опис

Ключові слова

маркетинг, маркетингова стратегія, промисловість, електрообладнання, енергетика, послуги з ремонту

Бібліографічний опис