Основні напрямки підвищення конкурентоспроможності на підприємстві
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та розроблено рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності, а саме: дослідження рівня задоволеності з метою підвищення конкурентоспроможності на підприємстві; рекомендації щодо оцінювання рівня обслуговування клієнтів з метою підвищення конкурентоспроможності на підприємстві.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність продукції, торгове підприємство, аналіз маркетингового середовища, рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності