Основні напрямки підвищення конкурентоспроможності на підприємстві

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретичні засади конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства та розроблено рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності, а саме: дослідження рівня задоволеності з метою підвищення конкурентоспроможності на підприємстві; рекомендації щодо оцінювання рівня обслуговування клієнтів з метою підвищення конкурентоспроможності на підприємстві.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність продукції, торгове підприємство, аналіз маркетингового середовища, рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності

Бібліографічний опис