Аналіз уподобань споживачів до рекламної продукції та розробка рекомендацій щодо вдосконалення рекламних комунікацій
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи створення рекламної продукції, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства «Brain». З урахуванням специфіки продукції підприємства «Brain» та конкурентних умов запропоновано інтенсифікувати маркетингові зусилля компанії з створення рекламної продукції, та розробці додаткових інструментів маркетингової комунікації. Впровадження цих змін приведе до підвищення активності аудиторії, та більш ефективних маркетингових комунікацій.
Опис
Ключові слова
Рекламна продукція, маркетингове дослідження, маркетингові комунікації, мотиви у рекламі, маркетинговий аналіз підприємства, аналіз бренду