АНАЛІЗ РИНКУ РЕКЛАМИ І ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У даній роботі досліджено теоретичні основи комплексу маркетингу на підприємстві, включаючи поняття, сутність, складові та стратегії цього комплексу. Наступним етапом є аналіз маркетингової діяльності рекламного агентства « Pershe Agency », включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку, позиціонування та сегментування послуг і SWOT-аналіз. У третьому розділі розроблено проект вдосконалення комплексу маркетингу рекламного агентства «Pershe» і впровадження запропонованих заходів, а також проведено аналіз їх економічної ефективності.
Опис
Ключові слова
маркетинг, комплекс маркетингу, рекламне агентство, аналіз, вдосконалення, ефективність, стратегія, SWOT-аналіз