РОЗРОБКА КРЕАТИВНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Вантажиться...
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Робота присвячена розробці та впровадженню креативної рекламної кампанії для мережі супермаркетів VARUS у соціальних мережах.
Розглядаються аспекти брендингу, етапи розробки кампанії, формування бюджету, вибір блогерів та оцінка ефективності. Проведений аналіз маркетингової діяльності підприємства, розроблена сегментація аудиторії та ринку. Розроблена кампанія націлена на привернення уваги аудиторії до мережі VARUS, підвищення свідомості про бренд та залучення нових клієнтів до супермаркетів мережі.
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, соціальні мережі, брендинг, ефективність, аудиторія, блогери, рекламний бюджет, підприємство, торговельний бізнес, інтернет-маркетинг, ритейл