АНАЛІЗ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ТА РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У даній роботі розглянуті теоретичні аспекти аналізу уподобань споживачів банківських послуг та їх значення для банківських установ. У першому розділі досліджено сутність та роль аналізу уподобань споживачів, основні методи і підходи до його проведення, а також врахування культурних, соціальних та економічних факторів. У другому розділі здійснений аналіз уподобань споживачів банківських послуг у конкретній банківській установі АТ "ПУБМ", включаючи характеристику її господарської діяльності, аналіз ринку, SWOT-аналіз, а також аналіз фідбеку клієнтів та рівня задоволеності наданими послугами. У третьому розділі розроблені шляхи вдосконалення обслуговування в АТ "ПУБМ" на основі результатів аналізу уподобань клієнтів, зокрема проект удосконалення сервісу, впровадження персоналізованих підходів та оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.

Опис

Ключові слова

аналіз уподобань споживачів, банківські послуги, клієнти, вдосконалення обслуговування, персоналізованість, ефективність.

Бібліографічний опис