Розробка маркетингових заходів щодо просування підприємства ресторанного бізнесу в мережі Інтернет

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано теоретичні аспекти поняття Інтернет-маркетингу та його інструментів. Розглянуто особливості просування ресторанного підприємства в Інтернет. Дано загальну характеристику ресторанного підприємства, проведено аналіз ринку ресторанних послуг. Проведено сегментування цільової аудиторії та позиціонування ресторану. Проаналізовано ефективність просування в Інтернет, виявлено проблеми та запропоновано заходи з покращення просування. Запропоновано перспективні напрями контент-маркетингу для просування сайту підприємства в Інтернет. Розроблено заходи з просування бренду в соціальних медіа. Визначено контент-план та розроблено бюджет, надано оцінку ефективності рекомендацій.

Опис

Ключові слова

Інтернет-маркетинг, просування в Інтернет, соціальні мережі, ресторанний бізнес, контент-маркетинг.

Бібліографічний опис