Розробка маркетингових заходів щодо просування підприємства ресторанного бізнесу в мережі Інтернет
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі бакалавра проаналізовано теоретичні аспекти поняття Інтернет-маркетингу та його інструментів. Розглянуто особливості просування ресторанного підприємства в Інтернет. Дано загальну характеристику ресторанного підприємства, проведено аналіз ринку ресторанних послуг. Проведено сегментування цільової аудиторії та позиціонування ресторану. Проаналізовано ефективність просування в Інтернет, виявлено проблеми та запропоновано заходи з покращення просування. Запропоновано перспективні напрями контент-маркетингу для просування сайту підприємства в Інтернет. Розроблено заходи з просування бренду в соціальних медіа. Визначено
контент-план та розроблено бюджет, надано оцінку ефективності рекомендацій.
Опис
Ключові слова
Інтернет-маркетинг, просування в Інтернет, соціальні мережі, ресторанний бізнес, контент-маркетинг.