ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ ПІДПРИЄМСТВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ФОРМУВАННЯ
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні положення формування, аналізу та оптимізації товарного асортименту
підприємства на прикладі ТОВ " Вигідна покупка ". Розглянуто основні аспекти формування товарного асортименту, методи його аналізу та стратегічного управління. Здійснено аналізу поточного стану підприємства, включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз та маркетингові дослідження, зокрема аналіз товарного асортименту. Представлено шляхи особливості формування товарного асортименту через розробку стратегії розширення асортименту та оцінку економічної ефективності запропонованих
заходів. На основі проведених досліджень та аналізу надано висновки.
Опис
Ключові слова
товарний асортимент, аналіз, стратегія, оптимізація, позиціонування, ефективність, ТОВ "Аврора".