РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ НА РИНОК В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Програма має на меті ефективно розробити стратегії просування продукту на ринок, залучити цільову аудиторію. У роботі розглянуті основні етапи розробки стратегії просування, включаючи аналіз ринку та конкурентів, визначення цільової аудиторії, вибір маркетингових каналів та інструментів комунікації, а також планування та виконання маркетингових заходів. Детально розглянуті стратегії і тактики просування, які найбільш відповідають цілям та характеристикам ринку банківських послуг. Аналізується також потенційний вплив стратегії просування на позицію «АТ Універсал Банк» на ринку та її конкурентну перевагу.

Опис

Ключові слова

маркетингова концепція управління підприємством, організація маркетингової діяльності підприємства, комплекс маркетингу, контроль маркетингової діяльності підприємства, маркетинговий аналіз підприємства, стратегія просування, конкурентні переваги.

Бібліографічний опис