РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства, здійснено аналіз маркетингової діяльності, надано рекомендації щодо розробки рекламної компанії в мережі Інтернет для страхової компанії «Княжа». З урахуванням специфіки продукту страхової компанії «Княжа» та умов ринку страхових послуг запропоновано використання засобів рекламної кампанії, а саме соціальні мережі, пошукову та банерну рекламу, E-mail маркетинг, що сприятиме підвищенню стабільності становища страхової компанії «Княжа» на ринку.

Опис

Ключові слова

страхова компанія, рекламна кампанія, пошукова реклама, банерна реклама, E-mail маркетинг, Інтернет-маркетинг.

Бібліографічний опис