РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства, здійснено аналіз маркетингової діяльності, надано рекомендації щодо розробки рекламної компанії в мережі Інтернет для страхової компанії «Княжа». З урахуванням специфіки продукту страхової компанії «Княжа» та умов ринку страхових послуг запропоновано використання засобів рекламної кампанії, а саме соціальні мережі, пошукову та банерну рекламу, E-mail маркетинг, що сприятиме підвищенню стабільності становища страхової компанії «Княжа» на ринку.
Опис
Ключові слова
страхова компанія, рекламна кампанія, пошукова реклама, банерна реклама, E-mail маркетинг, Інтернет-маркетинг.