МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ В СИСТЕМІ УПР АВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі досліджено теоретичні аспекти організації та проведення маркетингових досліджень в системі управління підприємством, включаючи їх значення, роль, методи та планування. Наступно проведено аналіз господарської діяльності ТОВ "Укрпошта", включаючи характеристику діяльності, аналіз ринку логістичних послуг, позиціонування, сегментування та SWOT-аналіз. У заключному розділі описано маркетингові дослідження в контексті управління підприємством та запропоновано шляхи вдосконалення системи управління, включаючи проект дослідження, результати та економічну ефективність.
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, управлінняпідприємством, ТОВ"Укрпошта", аналіз, планування, SWOT-аналіз, ефективність.