ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У даній роботі досліджено теоретичні аспекти комунікаційної діяльності та її значення для сучасного бізнесу. У першому розділі розглянуто роль та комунікайційної діяльності, а також використання інтернет-маркетингу, як інструмент підвищення ефективності комунікаційної діяльності підприємства. У другому розділі проведено аналіз поточного стану комунікаційної діяльності компанії "SendPulse", включаючи характеристику діяльності сервісу, аналіз ринку, позиціонування та SWOT-аналіз. Також розглянуто присутність підприємства в онлайн-середовищі та її вплив на споживачів. У третьому розділі наведено заходи щодо вдосконалення комунікаційної діяльності за допомогою інтернет-маркетингу, зокрема розробку та впровадження стратегії інтернет-маркетингу, використання соціальних медіа та email-маркетингу, а також моніторинг і аналіз результатів для постійного вдосконалення комунікаційної стратегії.

Опис

Ключові слова

інтернет-маркетинг, маркетинг, інфлюенс-маркетинг, B2B, B2C, комунікаційна діяльність, стратегія, соціальні медіа, аналіз результатів, взаємодія з клієнтами, "SendPulse".

Бібліографічний опис