СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ
Вантажиться...
Дата
2024
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуті теоретичні та методичні аспекти системи стимулювання збуту продукції підприємства, а також проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства "ТОВ Західна дистрибуційна мережа". З урахуванням особливостей логістичного ринку та специфіки виробників з якими працює компанія, запропоновані нові заходи стимулювання збуту продукції підприємства, рекомендовано впроваджувати інноваційні технології для підвищення конкурентоспроможності компанії на ринку.
Опис
Ключові слова
система стимулювання збуту, продукція підприємства, вдосконалення системи стимулювання збуту, методи стимулювання збуту, ринок логістики, комплекс маркетингу.