СИСТЕМА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА ТА МОЖЛИВІ ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2024

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуті теоретичні та методичні аспекти системи стимулювання збуту продукції підприємства, а також проведено аналіз маркетингової діяльності підприємства "ТОВ Західна дистрибуційна мережа". З урахуванням особливостей логістичного ринку та специфіки виробників з якими працює компанія, запропоновані нові заходи стимулювання збуту продукції підприємства, рекомендовано впроваджувати інноваційні технології для підвищення конкурентоспроможності компанії на ринку.

Опис

Ключові слова

система стимулювання збуту, продукція підприємства, вдосконалення системи стимулювання збуту, методи стимулювання збуту, ринок логістики, комплекс маркетингу.

Бібліографічний опис