Конкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційній роботі було досліджено теоретичні та методичні основи підвищення конкурентоспроможності підприємства «ДНЕПРОНОР».Було здійснено аналіз маркетингу та маркетинговий аудит діяльності компанії «ДНЕПРОНОР» з метою визначення її конкурентоспроможності, і були запропоновані рекомендації щодо підвищення її конкурентоспроможності.Для підприємства «ДНЕПРОНОР», враховуючи специфіку його продукції та конкурентне середовище, рекомендується відкриття відділу маркетингу. З метою забезпечення максимальної задоволеності потреб споживачів та досягнення максимального прибутку. Також рекомендується проводити маркетинговий аудит діяльності підприємства кожного року, щоб підвищити його конкурентоспроможність на ринку.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність підприємства, маркетинговий аналіз, клієнтська база, конкурентні стратегії, маркетинг, розширення асортименту, ефективність бізнесу, якість продукції/послуг, конкурентне середовище, стратегії маркетингу

Бібліографічний опис