Використання лідерів думок у системі маркетингових комунікацій підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретично-методичні основи системи маркетингових комунікацій підприємства і використання лідерів думок у неї, розроблено рекомендації щодо вдосконалення системи маркетингу впливу ТОВ «РУШ». З урахуванням ключових задач розвитку ТОВ «РУШ» запропоновано впровадження афілійованої програми для інфлюенсерів на базі інтернет-магазину компанії, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності ТОВ «РУШ» на дрогері-ринку.

Опис

Ключові слова

маркетингові комунікації, система маркетингових комунікацій підприємства, маркетинг впливу, система маркетингу впливу підприємства, лідери думок в системі маркетингових комунікацій, influenceмаркетинг, афілійована програма

Бібліографічний опис