Удосконалення торговельно-технологічного процесу щодо продажу пластикових вікон

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019-01

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Університет імені Альфреда Нобеля

Анотація

У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження якості пластикових вікон. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку пластикових вікон. Наведено основні чинники, що формують якість та асортимент пластикових вікон, а також вимоги щодо їх якості. Досліджено структуру асортименту та якість віконного профілю в магазині пластикових вікон «Osnova». Проведено аналіз структури асортименту пластикових вікон. Наведено порівняльну характеристику якості віконного профілю різних торгових марок. Проведено оцінку ефективності торговельно-технологічного процесу в магазині пластикових вікон «Osnova»тарозглянуто шляхи його підвищення. Вивчено можливості використання Інтернет-торгівлі для підвищення обсягів продаж. Запропоновано торгівля через Інтернет-торгівельний майданчик Prom.uaяк метод підвищення обсягів продажів.

Опис

Ключові слова

торговельно-технологічний процес, ефективність, вікна, віконний профіль, ПВХ, асортимент, якість, Інтернет-торгівля.

Бібліографічний опис