Удосконалення торговельно-технологічного процесу щодо продажу пластикових вікон
Вантажиться...
Дата
2019-01
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Університет імені Альфреда Нобеля
Анотація
У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження якості пластикових вікон. Проаналізовано стан, тенденції та перспективи розвитку ринку пластикових вікон. Наведено основні чинники, що формують якість та асортимент пластикових вікон, а також вимоги щодо їх якості.
Досліджено структуру асортименту та якість віконного профілю в магазині пластикових вікон «Osnova». Проведено аналіз структури асортименту пластикових вікон. Наведено порівняльну характеристику якості віконного профілю різних торгових марок.
Проведено оцінку ефективності торговельно-технологічного процесу в магазині пластикових вікон «Osnova»тарозглянуто шляхи його підвищення.
Вивчено можливості використання Інтернет-торгівлі для підвищення обсягів продаж. Запропоновано торгівля через Інтернет-торгівельний майданчик Prom.uaяк метод підвищення обсягів продажів.
Опис
Ключові слова
торговельно-технологічний процес, ефективність, вікна, віконний профіль, ПВХ, асортимент, якість, Інтернет-торгівля.