Реклама в системі комунікаційної діяльності підприємства і шляхи її вдосконалення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи організації рекламної кампанії на підприємстві, здійснено оцінку комунікаційної діяльності, розроблено рекомендації щодо вдосконалення реклами в системі комунікаційної діяльності підприємства ТОВ «Бі Трейд» ТМ Лапотушка. З урахуванням специфіки продукції ТМ Лапотушка та конкурентних умов запропоновано впровадження digital-технологій в рекламну діяльність, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності продукції ТМ Лапотушка на ринку.

Опис

Ключові слова

комунікаційна діяльність підприємства, рекламна кампанія, digital-технології

Бібліографічний опис