Рекламна діяльність підприємства і можливі напрями її покращення
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто сутність стратегічного
планування рекламної діяльності, особливості управління рекламною діяльністю
на підприємстві; підходи до оцінки ефективності управління рекламної діяльності;
надані характеристики господарської діяльності компанії «Versace»;
проаналізований стан рекламної діяльності компанії «Versace»; розроблені заходи
з вдосконалення рекламної діяльності компанії «Versace»; розглянута економічна
доцільність (очікуваний ефект) запропонованих заходів.
Опис
Ключові слова
управління рекламною діяльністю на підприємства, підходи до оцінки ефективності управління рекламної діяльності, економічна доцільність рекламних заходів