Система маркетингових досліджень на підприємстві та шляхи її вдосконалення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингових досліджень на підприємстві, здійснено маркетинговий аналіз, здійснено аналіз існуючої системи маркетингових досліджень, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингових досліджень у ТОВ «Vodafone Україна». З урахуванням специфіки послуг ТОВ «Vodafone Україна» та конкурентних умов запропоновано впровадження нової анкети на підприємстві, що сприятиме удосконаленню отримання первинної маркетингової інформації.

Опис

Ключові слова

маркетингові дослідження, організація маркетингових досліджень підприємства, первинна маркетингова інформація

Бібліографічний опис