Товарна політика підприємства та шляхи її вдосконалення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингової товарної політики підприємства, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо її вдосконалення. З урахуванням специфіки продукції підприємства «АТБ-маркет» та конкурентних умов запропоновано впровадження товарної моделі організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити маркетинговий аудит діяльності власними силами двічі на рік, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «АТБ-маркет» на ринку.

Опис

Ключові слова

маркетингова товарна політика підприємства, комплекс маркетингу, маркетинговий аналіз підприємства

Бібліографічний опис