Шляхи удосконалення комунікаційної політики підприємства із застосуванням інструментів інтернет-маркетингу
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи комунікаційної
політики підприємства, здійснено оцінку комунікаційної діяльності, розроблено
рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства ТОВ
«ТД «БІОЛА» із застосуванням інструментів інтернет-маркетингу. Було
запропоновано впровадження digital-технологій у комунікаційну діяльність, що
позитивно сприятиме розвитку підприємства та підвищенню його
конкурентоспроможності на ринку.
Опис
Ключові слова
комунікаційна політика підприємництва, комплекс маркетингу, інструменти інтернет-маркетингу