Розробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Бі-Трейд». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «Бі-Трейд» та конкурентних умов запропоновано впровадження товарної моделі організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити аналіз маркетингової діяльності за допомогою CRM-системи дозволяє більш ефективно здійснювати діяльність маркетингової служби, і як наслідок підвищити рівень продажів, оптимізувати процес продажів і закупівель, підвищити рівень обслуговування покупців, оскільки система дозволяє зберігати інформацію про існуючих покупців, додавати клієнтів, що знову з'явилися, в єдиній базі, аналізувати зростання покупців, регулювати бізнес процеси, і навіть аналізувати отримані результати маркетингових досліджень.

Опис

Ключові слова

маркетингова концепція управління підприємством, організація маркетингової діяльності підприємства, комплекс маркетингу, контроль маркетингової діяльності підприємства, маркетинговий аналіз підприємства, маркетинговий аудит, маркетинг організації, автоматизований маркетинг

Бібліографічний опис