Конкурентоспроможність продукції підприємства і розробка заходів щодо її підвищення
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи
конкурентоспроможності продукції підприємства, здійснено маркетинговий
аналіз та маркетинговий аудит діяльності, SWOT аналіз і маркетингове
дослідження уподобань споживачів, розроблено рекомендації щодо підвищення
рівню конкурентоспроможності продукції компанії Vodafone Україна. З
урахуванням специфіки продукції підприємства «Vodafone Україна» та
конкурентних умов запропоновано впровадження нового тарифного плану, що
сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Vodafone
Україна» на ринку.
Опис
Ключові слова
конкурентоспроможність продукції, аналіз конкурентоспроможності, конкурентні переваги, цільова аудиторія, комплекс