Конкурентоспроможність продукції підприємства і розробка заходів щодо її підвищення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи конкурентоспроможності продукції підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та маркетинговий аудит діяльності, SWOT аналіз і маркетингове дослідження уподобань споживачів, розроблено рекомендації щодо підвищення рівню конкурентоспроможності продукції компанії Vodafone Україна. З урахуванням специфіки продукції підприємства «Vodafone Україна» та конкурентних умов запропоновано впровадження нового тарифного плану, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Vodafone Україна» на ринку.

Опис

Ключові слова

конкурентоспроможність продукції, аналіз конкурентоспроможності, конкурентні переваги, цільова аудиторія, комплекс

Бібліографічний опис