Розробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2023

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів. Проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «АРОМАТЄКА». Представлені напрями вдосконалення обслуговування клієнтів. В процесі написання роботи зроблено висновки та запропоновано заходи щодо удосконалення обслуговування клієнтів підприємства ТОВ «АРОМАТЄКА». Результати роботи можуть бути використані в практичній маркетинговій діяльності.

Опис

Ключові слова

обслуговування, маркетингові заходи, задоволеність споживача, лояльність споживачів, програма лояльності

Бібліографічний опис