Розробка маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів підприємства
Вантажиться...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та практичних
аспектів маркетингової діяльності підприємства. Розглянуто теоретичні основи
маркетингових заходів з удосконалення обслуговування клієнтів. Проаналізовано
маркетингове середовище ТОВ «АРОМАТЄКА». Представлені напрями
вдосконалення обслуговування клієнтів. В процесі написання роботи зроблено
висновки та запропоновано заходи щодо удосконалення обслуговування клієнтів
підприємства ТОВ «АРОМАТЄКА». Результати роботи можуть бути використані в
практичній маркетинговій діяльності.
Опис
Ключові слова
обслуговування, маркетингові заходи, задоволеність споживача, лояльність споживачів, програма лояльності